• Şeffaflık
    Doğru ve açık bilgi paylaşımını önemser, müşterilerine verdiği tüm bilgilerin doğru, açık ve net olmasına özen gösterir.

  • Güvenirlik
    Müşterilerinin tasarruflarını değerlendirmek, arttırmak ya da yatırım yapmak amacıyla kullanmaz. Sözleşmede belirtilen çalışma bedeli ücreti ve işlem mahiyetinden doğabilecek ücretler dışında hiçbir ad altında ek ödeme talep etmez.

  • Doğruluk
    Müşterilerinin tasarruf yapmalarını destekler, ihtiyaçları için en uygun tasarruf planını sunar. Hiçbir suretle etik olmayan satış taktikleri uygulamaz.

  • İnsan Odaklılık
    Müşterisi olsun ya da olmasın iletişim kurduğu herkesin fayda sağlaması amacıyla bilgi paylaşımına önem verir, insan odaklı bir yaklaşım sergiler.

  • Müşteri Odaklılık
    Müşterilerinin en iyi hizmeti alabilmesini sağlamak amacıyla onların tüm soru, sorun ve ihtiyaçlarına samimiyetle yaklaşır, kişiye özel çözümler üretir. Müşterilerini gelir kaynağı olarak görmez.

  • Sürdürülebilirlik
    İçinde bulunduğu yüz yılı doğru analiz eder, gelecek ön görüsü oluşturur, ülkenin beklenti ve ihtiyaçlarına yönelik fayda sağlamak için daima sürdürülebilir planlarla çağın ilerisini hedefler.

  • Dinamizm
    Değişen alışkanlıkları, yaşam şartlarını, beklenti ve ihtiyaçları göz önüne alarak geliştirdiği yeni ürün ve hizmetlerle sektöre dinamizm katar.